Cranberry Winter Makeup

Cranberry

Hi Beauties,

So it’s still winter & its freezing out here in the Netherlands! It’s sooo cold, brrrr! But it’s ok….BECAUSE in a few weeks im going somewhere where the weather is much better :$ ! HA HA! But I still like winter, even though I am a summer girl haha! So since its still winter I’ve created this Cranberry Winter Makeup look, which I wanted to do for so long! Finally did it! Hope you’ll all like it! I really like these dark/vampy/burgundy colors! And I think I would wear these colors in summer as well….because I love it sooooo much!
Some people say that you can’t wear dark eyeshadows with dark lips, but I think you CAN! I mean.. I love cranberry eyes & lips, black smokey eyes with dark lips! It looks very pretty, so why not?! It’s MAKEUP & sometimes you can make your own rules right?!

Continue reading

My Daily Makeup Routine

Hi Beauties,

Dail

I’ve just uploaded my Daily Makeup Routine! So many people were asking me what I use on a daily bases and how I do my makeup. I really love heavy makeup, smokey eyes, contoured face, lashes etc. but I don’t do that on a daily bases. If I could, I maybe would haha! Anywaysss it’s very simple & easy to do & it only takes me 15 min or so! For some people it will be too much makeup for everyday, but for me its perfect! So I hope you’ll enjooooy! & if you have any makeup look requests, please let me know in a comment :) !

Continue reading

Holiday/Christmas Makeup Tutorial

Hi Beauties!

IMG_6790

I’ve just uploaded another Holiday/Christmas Makeup tutorial! I wanted to create something simple, but classy at the same time. I can imagine that some people don’t have much time to get ready, or they don’t want to use dark eyeshadows or what so ever. So thats why I created a simple yet classy makeup look, with neutrals on the eyelid, a winged eyeliner with some stunning lashes & a hot red lip!

Continue reading

Holiday Glam Makeup Tutorial

Hi Beauties!

Schermafbeelding 2015-12-12 om 19.28.46

It’s been a while but I am backkkkk! & I’ve just uploaded a new Holiday Glam Makeup tutorial on my Channel! The Holidays are coming and I am so excited! I really love this time of the year! Winter, cold/snowy days, hot chocolate milk, presents (of course!), Christmas tree, family/friends diners, lots of food & sweets and last but not least FIREWORKS! I love it (even though its soooo cold!).

Continue reading

Miss Earth 2015 Finale Pageant Preps!

Hi Beauties,

MISSEARTHNL15

*Picture by: Conny van den Heuvel

I’ve been very busy with all the preps for the Miss Earth 2015 Finale in Austria where I will represent The Netherlands! I’m soooo excited & kind of nervous at the same time. I will leave on the 18th of November. So 1 week to go! Omylordie! Time is going way too fast! BUT I’m extremely excited & can’t wait to go to Austria and meet all the lovely/beautiful contestants & the organization. I love travelling and meeting new people from different cultures.

Continue reading

Kylie Jenner Inspired Makeup Tutorial

Hi Beauties!

kjj

I’ve just uploaded a new video on my CHANNEL!
It’s a Kylie Jenner Inspired Makeup Look! Her makeup is always on POINT! Spikey lashes, brown/bronzy eyes, nude or dark lips. Just STUNNING! Soooo here is my version :). It’s also the first time that I didn’t apply a strong winged eyeliner! So it was quite a challenge for me! And I am very happy with the results. I think that I will do this more often! But…I still love my eyeliner tho :).

Continue reading